lördag 1 januari 2011

God fortsättning!

En mycket snöig nyårsafton hade vi här, första nyåret i nya huset och som firades med goda vänner. Nu känns julen förlegad och vilken dag som helst ska den ut. Är det inte konstigt att allt det som var så mysigt för en vecka sen nu känns trist och mörkt, och man vill ha in ljus!!

Jag hoppas att 2011 blir ett lika bra år som 2010. Trädgårdsfix i vår och sommar är väl det som gäller så småningom, men än känns det väldigt avlägset...Jag ser också fram emot att läsa alla era bloggar och se vad som händer hemma hos er, många goda tips och idéer finns att hämta i bloggvärlden.
Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Härlig bild!
    Javisst är det märkligt? Jag har fått en rejäl influensa, men så snart jag repat mig från den ska julen ut. Och tulpanerna in:)
    Gott Nytt 2011!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Måste instämma med "skogslunden" tulpanerna ska in! Jag längtar:) Vilken fin bild! Där vi var på nyårsafton kom det regn istället för snö, mindre kul. Halt som attans blev det också.
    Hoppas ni fått en bra start på det nya året:)
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Brödburken kommer från Bruka. Så du borde hitta den där dom säljer Bruka. Den är jättefin!

    Ha en fin kväll och en bra start på nya året! Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Här får julen stanna kvar ännu tills tjugondagknut, mest bara för att det är så mysigt med alla ljusstakar och stjärnor. :)

    Sandra (Åppå Källbackan)

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År!
    Vilken fin nyårsbild du visar. Det ska bli spännande att se vad du gör med trädgården i sommar, för jag förväntar mig självklart rapporter här i bloggen :).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  6. Visst är det lustigt hur lika smaken kan vara?!
    Det är Goslar från Artwood ni har väl? När ni skulle köpa den, provsatt ni Balmoral då? Vi har inte lyckats hitta någon av dem i butik, men den ser snäppet skönare ut. Men Goslar är snäppet snyggare. Hm. Men jag har sett att Artwood har en utställning i Skene och det är ju inte alltför långt härifrån, så jag får nog åka dit för att prova.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tyckte jag lämnat en kommentar här men ser den inte, hmm.. märkligt, skriver en ny! Viss tröttnar man på julen men här i huset vill lilltjejen inte veta av att julen ska ut före tjugondag Knut, hihi.

    Mysig bild!

    Kraaaam aka

    SvaraRadera