fredag 11 mars 2011

Vårkänslor med mer Cath Kidston

Maken var i London förra veckan och självklart var han då tvungen att på mina order besöka en Cath Kidstonbutik. Och det gjorde han med bravur! Här är en fin grillvante, tydligen använder man inte grytlappar som vi gör och som jag egentligen föredrar. Men den här kan få ligga och bara vara söt.
Här är en fantastisk duk! Jag bara ser det dukade bordet ute under äppelträdet...med den här duken, saft och kakor en solig dag i juli*längtar*.
Fick även två kökshanddukar, ett par tygskor, ett nattlinne...att jag missade detta när vi var i London i höstas är nästan oförlåtligt. Eller kanske bra för ekonomin;-).
Ha en trevlig helg!!!

3 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga saker och vilken duktig man du har! Cath Kidston grejer passar verkligen vår och sommartid med sina ljuvliga färger och fina mönster :)!
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  2. Åh vad fina! Älskar den affären, var där faktiskt förra hösten. Hoppas det öppnar en i Gbg, men det lär väl dröja.
    Fina pallarna är också. Tror minsann det är samma tapet i bakgrunden som vi har också (Boråstapeter, New Classic) och det skulle ju inte vara det enda vi tycker samma om:) Älskar den tapeten. Vi har den i brunt i arbetsrummet och i blått i tvättstugan.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Åhhhh vad fina, jag suktar också efter en sådan duk... men det får nog bli via nätet misstänker jag!

    SvaraRadera