måndag 10 oktober 2011

Härliga höst!

Ja för än så länge är hösten mest härlig, innan den värsta gråheten och mörkret nått oss...
Jag har blivit inspirerad av gardininlägg på senaste tiden så i helgen letade jag fram sovrumsgardinerna och satte upp, fixade lite grönska samt åkte och spontanköpte en skänk. Så huxflux blev vårt sovrum väldigt mycket mysigare, tänk att det skulle ta så lång tid.

Och så kunde jag inte låta bli att ta med den här bilden, jag tycker den är superhärlig! Tyvärr var inte utbudet så väldigt stort, men med Ellos alla kuponger och rabatter kan man nog lyckas fynda någon gång.
Har faktiskt köpt hissgardiner i ovan nämnda webshop och hängt vid matplatsen. Blev ganska nöjd men ska ta och fixa till upphängningen då den medskickade anordningen gjorde att det såg lite "taffligt" ut. I övrigt är de fina och verkligen prisvärda.


1 kommentar:

  1. Åh, vad snyggt det blev i sovrummet! Visst gör det stor skillnad med gardiner? När manhar fått upp dem förstår man inte att man kunde vara utan dem:) Hissgardinen var kanonfin! Mamma sydde ju mina och jag älskar dem, men det var inte prisvärt att sy själv. De gardiner jag har sett har kostat mindre än vad de här slutade på, för bara tyget. Lite märkligt.
    Ellosbilden är helt ljuvlig!!!
    Kram Jennie

    SvaraRadera